När du behöver service
Om du upptäcker att något inte fungerar som det ska i din lägenhet eller i fastigheten ber vi dig att felanmäla det till oss.
Var noga med att lämna ditt namn, adress, lägenhetsnummer(4-siffrigt) och telefonnummer och berätta kort vad din anmälan gäller. Vid ej akuta ärenden återkommer vi så snart vi kan.
OBS: Om inget fel påträffas eller fel har uppstått på grund av handhavandefel eller på grund av åverkan, misskötsel eller brist i underhåll kommer kostnad för service och eventuell reparation tillfalla hyresgästen/kontraktsinnehavaren.
Öppettider
Fastighetsservice/felanmälan har öppet helgfria vardagar, måndag till torsdag 08.00-18.30 samt fredag 08.00-16.00. Vid ej akuta ärenden återkommer vi så snart vi kan.
Reducerad bemanning med längre svarstider kan förekomma under sommarveckorna 28-32 samt vinterveckorna 52-1. Vi åtgärdar icke akuta ärenden löpande under efterkommande veckor.
Vid akuta ärenden dygnet runt, ring 08-40 80 90 70 så kontaktar vi dig snarast.
Vi ser helst att du felanmäler ej akuta ärenden via formulären nedan.
Fyll i dina personliga uppgifter samt ärende. För att påskynda hanteringen ber vi dig att beskriva ärendet så utförligt som möjligt. När du går vidare för godkännande, vänta cirka 10 sekunder på att laddningssidan skickar dig vidare. Nu kan du kontrollera att uppgifterna du har skrivit stämmer. Scrolla längst ned för att godkänna dokumentet. Klicka sedan på fortsätt i högra hörnet för att gå vidare. När du kommer vidare till vår hemsida har din felanmälan skickats till oss. Du får en kopia på din felanmälan till angiven e-postadress.