Kundservice och information
Vår högsta ambition är att alltid eftersträva god planering och effektiv fastighetsförvaltning för att positivt kunna samverka med våra kunder. Vi erbjuder hög tillgänglighet och bra service. Nedan finns allmän information som bidrar till att bibehålla trevnaden för alla våra hyresgäster. Här laddar ni enkelt ner vanligt förekommande blanketter. Här finns även kontaktuppgifter om ni inte skulle hitta den information ni söker.
Öppettider
Fastighetsservice/felanmälan har öppet helgfria vardagar, måndag till torsdag 08.00-18.30 samt fredag 08.00-16.00. Vi återkopplar normalt inom 48 timmar. OBS: Reducerad bemanning med längre svarstider kan förekomma under sommarveckorna 28-32 samt under jul. Vi åtgärdar icke akuta ärenden löpande under efterkommande veckor.
Vid akuta ärenden dygnet runt, ring 08-40 80 90 70 så kontakta vi dig snarast.
Om felet kan innebära risk för personskada eller skada på fastigheten betraktas det som akut.
Kontakt och frågor
Om du har hyresfrågor är du välkommen att kontakta oss på tel 08-586 486 00 knappval 2 eller via mail: hyresgast@liljestrand.se.
Telefontid vardagar
10.00-11.00
För felanmälan och fastighetsservice, klicka här.
Vid akuta ärenden,
ring 08-40 80 90 70.
Om felet kan innebära risk för personskada eller skada på fastigheten betraktas det som akut.
E-post
hyresgast@liljestrand.se
Huvudkontor Vendelsö
Liljestrand Group AB
Lärjungevägen 4
136 69 Vendelsö
Öppettider vardagar
09.00-11.30 & 12.30-16.30
Felanmälan
För att vi ska kunna följa upp vårt servicearbete ser vi helst att ni fyller i vårt formulär.
För akuta ärenden dygnet runt:
Om felet kan innebära risk för personskada eller skada på fastigheten betraktas det som akut.
08-40 80 90 70