fbpx

Kundservice och information

Vår högsta ambition är att alltid eftersträva god planering och effektiv fastighetsförvaltning för att positivt kunna samverka med våra kunder. Vi erbjuder hög tillgänglighet och bra service. Nedan finns allmän information som bidrar till att bibehålla trevnaden för alla våra hyresgäster. Här laddar ni enkelt ner vanligt förekommande blanketter. Här finns även kontaktuppgifter om ni inte skulle hitta den information ni söker.

Öppettider

Fastighetsservice/felanmälan har öppet helgfria vardagar, måndag till fredag 08.00-16.30. Vi återkopplar normalt inom 48 timmar. OBS: Reducerad bemanning med längre svarstider kan förekomma under sommarveckorna 28-32 samt under jul. Vi åtgärdar icke akuta ärenden löpande under efterkommande veckor.

Vid akuta fel eller personlig service, ring: 08-40 80 90 70

Kontakt och frågor

Om du har hyresfrågor är du välkommen att kontakta oss på tel 08-586 486 00 knappval 2 eller via hyresgast@liljestrand.se. Telefontid mån-fre 9.00-10.30 samt 12.30-14.00.

För felanmälan och fastighetsservice:
https://liljestrand.se/kvarnsjon/serviceanmalan/.
Akuta ärenden ring 08-40 80 90 70.

E-post
hyresgast@liljestrand.se

Lokalkontor Uttran
Sandstuguvägen 50
147 60 Uttran
Öppet vardagar 08.00-15.30 (lunchstängt 10.00-11.00)
Telefon: 08-586 486 00 (knappval 4)

Huvudkontor Vendelsö
Liljestrand Fastigheter
Lärjungevägen 4
136 69 Vendelsö
Telefon: 08-586 486 00

OBS: Huvudkontoret stängt vecka 29-31

Felanmälan

För att vi ska kunna följa upp vårt servicearbete ser vi helst att ni fyller i vårt formulär.

Klicka här »

För felanmälan och akuta ärenden:
08-40 80 90 70